NY BLOGG

  2012-11-14 / 18:48:00 / Allmänt /
Ja detta är då mitt första inlägg på denna nya bloggen,! det känns faktiskt ganska bra haha :D om ni ser er omkring så kan ni ju se att allting är som en enda röra, ja det är för att ja inte har gjort klart designen eller headern än. Photoshop strular så vi får väl se när den nya header kommer att komma. Men iallafall här är jag och ja hoppas ni tycker ja är intressant haha! ja vem är då ja? jo jag heter Lina och är 15 år och bor i den lilla staden Alingsås som ligger några få mil från göteborg :) här på bloggen kommer ni att få följa min vardag, och jag kommer att försöka uppdatera så ofta jag kan med bilder,tankar och om saker som ja tycker är intressant och som ja hoppas att ni också tycker :) jo och en varning, är ett stooort twilight fan! så va inte så förvånade om det kommer komma upp bilder relaterade till det lite här och där! jo vad mer? jo är lite galen så hoppas att ni kommer orka hänga med, men vi hörs snart hoppas jag! ha en undeeerbar dag, nu blir det lite söndagsmys med jersey shore! ♥
 


Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-07-17 @ 18:48:15
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious