IPHONE

  2013-02-18 / 22:53:00 / bilder /
Hej! Ja idag kan jag faktiskt säga det jag har hintat lite på, som sagt ska få en vit iphone 4s!! det var inte säkert förut men ja nu är det det! Är så glad :D tror jag får den denna veckan eller nästa är inte riktigt säker. Har kollat runt på massor med skal och är sjuukt taggad! Men just nu så vill jag nog bara ha en bumper tror jag eftersom jag tycker att designen i sig på telefonen är sjukt snygg, så vill ha en rosa bumper! Många tänker väl varför köper du inte iphone 5? Jo för det första så tycker jag att den inte är lika snygg som iphone 4 modellen och den känns bara lite ful när den är så avlång och det andra att den är sjukt dyr! Kan inte ha abonnemang så om jag skulle köpa den skulle de kosta runt 6000kr.. Men ja i'll keep you posted på när jag får den m.m! Är bara så glad för nu kommer det bli så mycket lättare att uppdatera på bloggen för kameran är jättebra och blogg.se appen till min telefon suger så hoppas den är bättre på iphone!♥
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious