WORKOUT

  2013-01-27 / 22:15:00 / bilder /
Godkväll allesammans! Idag åkte jag och jamina till gymmet och tränade, de hade öppet hus så det var gratis. Vi var där i ungefär två timmar och ja jag luktade inte gott efter det asså. Va 40 minuter på cykeln och cyklade nästan 2 mil, delade upp det så jag började med 20 min och sen innan vi åkte hem gjorde ja yttligare 20min. Är faktiskt ganska stolt över mig själv! Att ja orkade och att ja verkligen tog i så svetten rann (det gjorde den faktiskt haha, ingen vacker syn) Men det gick lättare när ja fokuserade på den höga musiken i öronen och inte fel när man ser på skidor på tvn samtidigt haha! och sen provade ja och jamina på lite olika maskiner och tränade lite armar med hantlar. Var faktiskt ganska kul, men jobbigt men man känner verkligen att man har uppnåt nåt när man går därifrån. Så nu har jag tjatat på mamma så jag kanske ska få ett gymkort, YEY!! Då kommer de spenderas mycket mer tid på de där cyklarna asså, har nog hittat den rätta maskinen för mig haah. Innan jag åkte till gymmet var ja och mamma inne på stan och kollade efter döskalletröjan, men den var slut.. men när ja kom hem förut så beställde ja den online istället så får den om några dagar!!! JIPPI!! Ja men som sagt kommer nog inte komma ur sängen imon, men tankte på den träningsvärken jag kommer få, men man får la se det som någonting positivt! Nåt ja inte ser ifram imot är att ja måste plugga till so provet imon.. Jo och jag har börjat min hälsosamma kost. Åt grovmacka med keso och avokado och ett ägg alldeles nyss till kvällsmat och det var deelish! Ja men nu ska ja fortsätta kolla på min film skriver en review av den imon om ja hinner, en skitbra tjejfilm med Miley Cyrus (och nej det är inte LOL) Kram!♥
 
(jamina kommer döda mig för att ja snor hennes bilder haha) men lovar ska försöka ta bilder med min egen mobil.
 
 
Snygg ja är osv..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious