SKORMANIA

  2013-09-02 / 19:23:27 / bilder /

Hej allesammans! Igår var jag med Jamina och min familj i Göteborg. Vi var där för att kolla på vans som jag tjatat och tjatat om. Det tog ett tag innan vi hittade för jag var helt säker på var det låg (för åker förbi vans store varje dag till skolan!) Men till slut hittade vi det iaf inne i Arkaden på andra våningen. Provade de svarta Hello Kitty authentics. Men kom på att jag redan var helt såld på de svarta glittriga så nån dag snart så ska vi beställa dem online. Jamina och ja gick sedan runt i Nordstan och kollade på skor till henne hon hittade sedan ett par svarta snygga boots! Och undertiden så hittade jag min födelsedagspresent!! Är så sjukt kära i dem! De måste bli mina! Ja bilden är nedanför säger allt! (Och för er som inte visste fyller jag 16 den tolfte oktober.)Spenderade sedan resten av dagen med Jamina vi kollade bl.a på pll! Så ja nu ska jag skriva klart brevet om mig som jag har som samhällsläxa tills imon och sen blir det idol!! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious