ON THE ROAD

  2012-12-29 / 00:53:42 / /
Såg precis klart på On the Road. Måste säga att det var en väldigt bra film, men också väldigt annorlunda från de filmer jag sett. Den lär dig verkligen om att man ska ta vara på livet och försöka göra så mycket som möjligt. Det fick mig att tänka om och verkligen vilja göra massor med galna saker som man inte tror att man någonsin kommer göra i sitt liv.  Älskar filmer som verkligen har en berättelse bakom dem. Som har någon viktig mening med sig.
Ska gå och lägga mig, måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare nu, även fast ingen vill muttra ut orden så börjar ju faktiskt skolan igen om mindre än 2 veckor. Det ser jag inte fram imot. Men nu ska man inte göra stunden dyster, utan ta vara på de dagarna man har kvar! Godnatt ♥



 


Julia

Haha ja det är nog samma tröja x)

Svar: haha det var ju det ja sa ;) men det gör inget tycker min är finare hehe <3
lina wilander

2012-12-29 @ 09:13:49
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious