SÖNDAGEN DEN 30 DECEMBER

  2012-12-30 / 13:25:00 / bilder /
 
Godmorgon everybody! det är i allafall godmorgon för mig haha! som sagt löftet eller det ja sa igår om att försöka gå och lägga mig tidigare det gick inte så bra haha, men får la ha det som nyårlöfte eller nåt. Men igår så var Jamina och Julia här hos mig. Julia kom runt halv tre och vi bestämde oss för att gå ut och ta kort. Så jag hade tänkt ut en bra plats men tänkte inte på att vägen dit var ganska farlig. Hela vägen ner var täckt utav hal is och allt ja tänkte var, ja det är la bara att försöka det är nog inte så halt. I början tappade jag balansen och ja sen började jag små springa. Dålig ide!  Slutade med att jag landade på rumpan och åkte "pulka" nerför den lilla backen. Ja och sen när man väl var nere, tror du att ja kan komma upp? Hahha men det löste sig till slut och vi fick några bilder som vi var nöjda med, tack Julia för hjälpen! ♥
 
Senare runt 6 kom Jamina. Vi pratade massa och tog roliga kort och bara "hängde". Nu ska ja försöka få i mig frukost och göra iordning mig,sen kanske ni kan få dagens outfit! :D
 
Besök Julias blogg och Jaminas blogg! ♥
 
Här kommer lite bilder från gårdagen.
 
första bilderna är jag och Julia och den sista Julia till vänster, Jamina i mitten och jag till höger!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious