THE BEGINNING

  2012-12-28 / 17:19:06 / Allmänt /
Hejsan allihopa nu är jag äntligen klar och kan skriva mitt första officiella inlägg! Andledningen till att jag blev klar var att jag har lov nu och hade tid idag att göra klart bloggen.
 
Idag har varit en chill dag inte gjort så mycket faktiskt, igår var jag med Jamina nästan hela eftermiddagen till kvällen och sen igår kväll/natt skypade vi så vaknade ganska sent. Så nästan det enda jag har gjort idag är att kolla om första säsongen av Pretty Little Liars på Netflix haha! Men det är en av mina favoritserier så man tröttnar aldrig, rekommenderaaas!
Vet inte riktigt vad ja ska göra ikväll.. Har ju haft fullt upp hela veckan så kanske bara ska mysa med lite tända ljus och titta på filmen jag hyrde igår! Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi nog ikväll med ett nytt inlägg! HOW EXCITING!! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious