UPDATE

  2013-02-10 / 21:03:48 / bilder /
Hej allesammans! förlåt för dålig uppdatering har bara inte haft tid eller någon lust att blogga så mycket den här veckan! Har haft två nationella prov i svenska denna veckan + ett no prov så har haft fullt upp, det gick bra på nationella proven tror jag det kändes bra iaf, skrev en novell och ja blev faktiskt nöjd , men alla kanske inte hänger med haha! nej men igår så var jag först på kalas hos min kusin Olivia som fyller 20 år idag! och sen senare på kvällen var jag och tjejerna hemma hos Elvira och kollade på melodifestivalen, åt kladdkaka o hade mys!♥ och imon så har vi planerat att åka till skövde och bada! ska bli skitkul! är jätte taggad :D Ja och är jätte excited över en sak men kan inte berätta för det är inte säkert än, men ja ni får veta om det blir av! hehe :D
 
här får ni lite bilder från de senaste dagarna!♥♥
 
 
1/plugg och semla! 2/lördagsgodis! mums.. 3/ jag och lovisa hos elvira! (tagen av julia, hoppas de är okej att ja tog den annars får du ge mig en smäll imon♥)


julia

åååh chokladen <3

Svar: ääälskar den! nya favoriten <3
lina wilander

2013-02-12 @ 11:44:15
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious