CHILLDILL

  2013-01-20 / 20:19:00 / /
 
Hola everybody! ja rubriken talar ju direkt om hur min helg har varit. Känner mig så lat, var hemma hela lördagen och nördade pll och åt nötter.. men ja förtjänade det efter denna jobbiga veckan som varit! Så ja idag har jag faktiskt varit levande! åkte med familjen till allum och kollade runt lite.Har varit på jakt efter nitar(som ja kan dekorera kläder, skor m.m med) när jag var på panduro senast för några månader sen var allt slutsålt så idag hade ja turen att hitta några! när vi kom hem kom mormor och tordan hit och vi åt alla middag tillsammans. Det blev biffar fyllda med mozarella och bacon, kokt potatis och stekta champinjoner til l det! mums! och till efterrätt åt vi citronmuffins... sen har jag spenderat resten utav eftermiddagen med att fixa och pyssla! har bestämt mig för att imon ska jag organisera min garderob.. HALLELUJA! ja vi får la se hur det går haha! just nu skypar ja med jamina, får se sen vad ja gör ikväll :) vi hörs! här får ni se hur ja "piffade upp" min stickade tröja med nitar ♥ nitarna syns inte så bra på bilderna de ser jätteplatta ut men de är de inte..  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious