HAPPINESS

  2013-01-30 / 21:29:00 / bilder /
Hej bloggen! Igår spenderades en underbar dag med bästis Jamina! Efter skolan gick vi till stan och fikade lite. Efter gick vi runt och kollade i lite affärer och så där och Jamina bestämde sig för att köpa sin dröm tröja! Eller ja jag kanske var en dålig kompis då jag pushade henne att prova den haha! Hittade också en skittt snygg väska! får la se om den blir min i framtiden.. Och när ja och Jamina strosade runt lite i storkenhuset ja då kommer en reporter och vill intervjuva oss och ta kort haha så vi komma vara i tidningen på fredag! woop wooop redan känd vi så ung ålder.. haha nej men sen var jag och Jamina hurtiga så vi gick hem till henne i det mörka regninga vädret, fast det var ganska mysigt endå! När vi kom till henne chillade vi och åt pasta sallad och kollade på tv och till efterrätt gjorde vi fruktsallad! supergott ♥ och sen när ja kom hem så väntade ett paket till mig! VILKEN UNDERBAR DAG!
 
(Nifårbilderavtröjanimon)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious