IT'S FRIDAY!

  2013-01-25 / 22:40:25 / bilder /
Hellu ma buddies! haha.. Idag är det fredag! Obviously.. Igår var ja med Jamina och hon följde med mig till Göteborg för att gå på ett öppet hus på ett gymnasie som jag är intresserad av. Det gick väl sådär, för är fortfarande inte 100% säker på vad jag vill. Innan vi åkte gjorde vi vad måste vara den fulaste och den dåligaste kladdkakan vi gjort, vi märkte i sista sekunden att vi inte hade några ägg.. men imot alla odds så blev den blev faktiskt ganska god! När vi kom hem måste jag ha varit på crack eller nåt för vi gjorde videos och tror nog ja toppade galenhetsskalan.. ni kan kolla på en video på Jaminas blogg HÄR!Idag har det varit en ganska chill och rolig fredag, jag och tjejerna gick till lidl och köpte donuts, som vi kunde läska killarna med, mohahah! Inte gjort så mycket sen ja kom hem kollade på gladiatorerna med familjen förut och åt chillinötter, och är förbannad för att ja inte klarar level 13 på candy crush.. och tror nog ja bara ska mysa och kolla på nån film nu, men ni får ha det så bra så ses vi imon!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious