KABARÉVECKORNA

  2013-01-23 / 19:27:05 / bilder /
Har skrivit länge att ja skulle uppdatera med bilder och om kabarén så ja nu när jag har tid och lust ska ja göra ett litet inlägg till er! Förlåt alla mina vänner för att ja snor bilder från era bloggar, men som sagt tog inte så många bilder den veckan så hehe.. ja men som sagt hade kabaré med skolan för första gången i år, årets kabaré hette Blod,svett och tårar så hela kabarén var uppbyggd av de tre orden kan man säga. Jag var med i ett skådespel då ja spelar "tonåringens vän" och min replik var: åh eller hur! ja såg han på stan häromdan och ja typ dooog.. haha och sen var jag med i två körer och två danser. I kören sjöng vi till mitt hjärta blöder och sunday bloody sunday. Och jag dansade street och house. Streeten var blodtema alla i min grupp hade röda stora shorts (somvifickgörasjälva) och ett stort linne med en bloddroppe på(somviocksåfickgörasjälva) och housen var mer "svett"tema så vi hade typ gympakläder på oss :D men som sagt tyckte kabarén var väldigt rolig men såklart så var man ju nervös ibland och det kunde vara ganska stressigt men annars var det jättekul! Det tråkiga är ju då att bland all stress så försvann min ipod :( vet inte om någon snodde den eller om ja bara har tappat bort den men har inte hittat den eller sett den sen förra veckan. Men vi får hoppas att ja hittar den eller så får ja försöka skaffa en iphone eller nåt för tror inte jag kan klara mig annars. Förra veckan (kabaréveckan) det var den veckan som jag och jamina blev beroende av panini haha och jag och alla tjejerna hade en av våra traditionella bruncher sista dagen! Och i fredags så var jag,fanny,jamina och julia och bowlade (jagförlora..) haha måste verkligen börja bli bättre på det. Ja slut med babbel nu här kommer bilderna! ♥
 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious