NEW HAIR

  2013-01-03 / 23:54:00 / bilder /
Som sagt igår färgade jag håret! hade blivit lite less på mitt hår på den sista tiden och ville ha lite förändring. Har ju haft mörktbrunt hår förut så det var ju inte nån jättte stor förändring men endå! Senast jag färgade håret var nog i augusti tror jag och efter det har jag bara slingat det lite och tror ja gjorde det i typ oktober. Har alltid en färg som jag alltid brukar använda och det var guldbrunt från garnier nutrisse cream, men denna gången bestämde jag mig också för att byta märke för det kändes som om färgen gick ur håret alldeles för snabbt på mig och visste inte varför. Så jag köpte Loreal Paris Sublime Mousse i färgen 400 pure dark brown. Denna var lite ny för mig eftersom jag aldrig använt mig av en "moussefärg" eller vad man ska kalla det, haha. Men jag tycker verkligen att det var mycket lättare att använda än den vanliga typiska "flaskvarianten".
 
Är väldigt nöjd med resultatet! Även fast det känns lite för mörk och det ser svart ut på bilderna, men har läst massor med recensioner som säger att det blir den "riktiga" färgen efter ungefär 3 tvättar så det är nog lungt. Men här kommer lite bilder, skriv gärna vad ni tycker också!♥
 
Ps. de sista bilderna är tagna med blixt, så skit i att mina ögonbryn ser lite orange/bruna ut haha!
 
Före                                                                              Efter


Julia

Nämen det är ju samma som jag har ^^

Svar: aha haha! det visste jag inte :)
lina wilander

2013-01-04 @ 11:24:34
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious