NEW YEAR,NEW POSSIBILITES

  2013-01-01 / 15:34:00 / Allmänt /
hur har ni det? ja jag har börjat mitt nya år med att nörda pretty little liars och tvinga i mig kaffe för att sluta se ut som en zombie och faktiskt börja se lite levande ut igen. Tvåtusentretton- när jag säger det rakt ut låter det så stort. Känner på mig att detta året kommer innehålla någonting stort. Vet inte vad men får la bara vänta och se, eller göra motsatsen gå ut och hitta det. Jag är inte direkt en person som tror på nyårslöften. Skrev ner några förra året och måste erkänna att visa av dom har jag faktiskt gjort/klarat av. Ett av mina löften eller saker som jag ville skulle hända 2012 var att bli förändrad. Vet inte riktigt hur jag menade det då och tror inte jag själv kan svara på den frågan, men känner mig förändrad men vet inte på vilket sätt. Som sagt igår firade jag nyår hemma hos jamina med Julia och Ida. Vi åt god mat, kollade film, pratade och hade jättekul. Här kommer 2 bilder från igår/inatt ♥
 

 
snodde bilderna från idas blogg! hehe hoppas det inte gör något, besök den HÄR!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious