SKOLA

  2013-01-23 / 18:57:00 / bilder /
Godkväll kära läsare! idag har det varit skola som vanligt och var sjukt trött när jag gick upp imorse och blev ännu gladare när jag kom ut för dörren och det var 14 minusgrader! JIPPI! haha nej men hoppas verkligen på att våren ska komma snart även fast det är ganska mysigt med snön så vill man fortfarande att våren och sommaren ska komma! Vi hade hemkunskap idag efter att inte ha haft det förra terminen och bild som vi inte har haft sen sjuan så det var jättekul! Vi gjorde nåt bröd på hemkunskapen kommer inte ihåg vad det hette men det blev jättegott :D just nu sitter ja bara med datan och är allmänt trött. Känns som jag har mycket press på mig just nu för har inte gjort mitt gymnasie val än.. och det är bara några dagar kvar tills sista dagen då man ska ha skickat in det. Men ja det står mellan natur och humanistiska. Vi får la se hur det blir. Men ja jag kanske uppdaterar lite senare ikväll med nåt inlägg vi får se! Här får ni iallafall en bild från hemkunskapen idag med alla mina vänner, haha dafina och kaltrina i bakgrunden! hehe snodde bilden från julias blogg (hopethatsokey)♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious