UPPDATERING

  2013-01-03 / 18:32:00 / Allmänt /

Hejsan allesammans! Tänkte bara ge er en liten uppdatering om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Igår åkte jag,mamma,pappa och min lillebror Gustaf till gbg. Det var igår de började med betalningsgrejen,alltså att man måste betala när man åker in till Göteborg med bil. Vi åkte till Ikea och kollade lite och åt på restaurangen,innan det var vi på maxi och köpte hårfärg! Gissa vad jag har gjort haha? Nej men sen när vi kom hem färgade jag håret (ni får se bilder i nästa inlägg) och senare kom Jamina hit!♥ Vi hade det mys, åt popcorn och kollade på Pretty Little Liars och skypade med folk och bara var allmänt galna som vanligt haha! Vi la oss ganska sent så idag har vi bara slappat, sett på film och gjort chokladbollar,som blev skitgoda! Men ja nu sitter jag här och är skittrött, Jamina åkte precis hem så vet inte riktigt vad jag ska göra,tror ja ska kolla på Pretty Little Liars. Jag vet jag är beroende,är på andra säsongen nu(kollar ju om alla avsnitt.) Men gissa vad som händer den 8 januari? Jo de nya avsnitten från säsong 3 kommer ut! Serien har ju haft ett uppehåll men nu börjar det snart igen! Can't wait...

Här kommer lite bilder från igår och idag!

 



Julia

Gott :D

Svar: yeah! :D
lina wilander

2013-01-03 @ 19:20:38
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious