YESTERDAY

  2013-01-22 / 20:29:35 / bilder /
Hej allihopa! Vaknade precis efter att ha somnat haha.. inte så bra kanske men var bara sjukt trött efter jag kom hem från skolan idag. Iaf tänkte uppdatera er lite vad som hänt. Igår var "första dagen" i skolan kan man säga för oss som har haft kabare, eftersom vi inte har haft några lektioner sen före lovet. Vi slutade runt ett, så jag och Jamina gick till ett café som min mamma jobbar på och åt våran favoriträtt panini med kycklingröra! vi har blivit beroende efter vi åt den två dagar i rad förra veckan haha.. men ja sen träffade vi min kusin och vi tillsammans gick runt lite i storken och kollade i affärer. Jamina köpte ett nytt mobilskal och lite smått och gott. När vi var på gina blev jag lite förälskad i en tröja där, och hittade den på "slutsålda nyheter" så om ja ska köpa den på fredag hoppas jag verkligen den finns kvar.. haha var i omklädningsrummet längst bort så jag lämnade den där och drog för skynket haha, vi får la hoppas att ingen hittar den haha.. Men ja har blivit beroende av döskallar, och ja tröjan var ju inte så billig men tror den är värd det för den var sååå varm! och ja jag behöver den, punkt. Sen efter gick jag och Jamina hem till henne och sen följde jag med henne till hennes pingisträning. Idag har också varit en väldigt chill dag för vi hade 2-3 timmars håltimma för våran so lärare Mats var sjuk. Så vi hade nog bara 3 lektioner idag. CHILLDILL haha det har nog blivit ett av mina nya ord. Kommer ihåg från sjuan när jag gick runt och sa: Holy-moly hela tiden, fattar nog nu varför inte mina vänner orkade med mig haha :D Men nu ska ja nog bara kolla lite på pll eller nåt så hörs vi förhoppningvis imon!
 
Här kommer lite bilder från igår!♥ (förlåt om bilderna är lite skakiga tog med mobilen)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious