YOU MAKE ME COMPLETE

  2013-01-05 / 23:03:00 / /
Ja dagen har spenderats med bästa Jamina!♥ my second half haha! Har haft såå roligt idag tror jag har använt upp allt mitt skratt idag och tror de bara finns 1% kvar.. Vill bara att du ska veta att du gör mig såå glad! :D iallafall vi gjorde massor med videor haha och när Jamina är klar med den länkar ja er till inlägget på hennes blogg så ni kan se den! Som sagt det var en chill lördag men endå inte vi åt pizza och spelade yatzy med mina två bröder (låter som om vi är två tanter haha nej men det var jättekul,iaf när jag vann! ;) men det är aldrig nån lungn dag när pickle and swaggie är i farten haha! nej men ni får ha det så bra så hörs vi imon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious