BACK ON TRACK

  2013-09-03 / 22:14:00 / bilder /

Heeellu! Tänkte skriva ett litet inlägg nu så här på kvällskvisten. Dagen har mest bestått av skola sen senare på eftermiddagen bestämde jag mig för att gå ut på en springtur(har inte sprungit på ungefär en månad för har haft konstant låg feber, så har inte vågat.) Det gick väl sådär jag brukar ju egentligen kunna springa 5km utan problem men det har ju gått ett tag sen sedan jag sprang senast så orkade drygt 3km utan att stanna, sedan varierade jag mellan att springa och gå de sista kilometrarna! Känner bara att det är mycket jobbigare med träningen nu för nu är man trött hela tiden och har massor med läxor. Det var mycket lättare när man hade sommarlov. Nu har jag precis sett klart på idol som sedan följdes av ett underhållande avsnitt av svenska hollywoodfruar. Men nu ska jag krypa till sängs vi hörs förhoppningsvis imon eller i övermorgon!

Ciao! 



Julia

bra det går liiina :)

2013-10-29 @ 07:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious